Julia: 20 saker som jag älskar med min pojkvän, kan bli svårt. För det finns så mycket, vad ska jag välja? och 20 saker jag inte gillar med min pojkvän. (jag minskar och tar 5 saker istället, du är för bra helt enkelt)





Som rubriken säger åt mig, så gör jag.

20 saker jag älskar med Kim:

  • Att han är den han är och ingen annan.
  • Att han bryr sig, vad det är gäller.
  • Att jag kan lita på honom.
  • Att vi kan prata om allt, och då menar jag verkligen allt.
  • Att vi är lika till sättet.
  • Att han säger fina saker som gör mig lycklig.
  • Att han accepterar mig som jag är.
  • Att han är rolig.
  • Att han kan vara seriös när det behövs.
  • Att han är snäll.
  • Att vi alltid har roligt och skrattar 99% av tiden.
  • Att han alltid ställer upp (okej .. oftast, baka en kladdkaka klockan 6 på morgonen kan jag få ett nej till svar).
  • Att han älskar mig.
  • Att vi kan umgås med andra än bara oss själva.
  • Att vi även kan ta en hemmakväll.
  • Att vi oftast gör saker.
  • Att han sportar.
  • Att han är sämre än mig i det mesta (enligt mig).
  • Att han vill mitt bästa.
  • Att han är världens bästa pojkvän, än om jag inte alltid håller med mig själv.


5 saker jag inte gillar med Kim:

  • Att han bor en mil utanför stan.
  • Att han är så bra att jag hatar att vara utan honom.
  • Att han tror han är bättre än vad han är i matlagning.
  • Att han alltid ska se all hockey på TV:n och alla klipp på datorn, det gör mig galen.
  • Att han inte kan åka Snowboard/slalom. (vilket han påstår att han kan, men det är inte sant).




Jag älskar dig Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0