Julia: varför ska vi tänka ?

Gårkvällen blev att spenderna med dom underbara brudarna Julia, Ida och Emma. Jag och Julia bestämde oss för att gå till ICA maxi. Som är drygt en mil bort från oss (enligt hennes pappa).

Lika lätt som sagt och gjort var vi i löparskorna klockan 13.15 idag. Tog drygt en och en halv timme dit. Alltså 3 timmars gång. Jag är död. Men på nått sätt måste man ju hålla igång när man inte kan träna innebandy.

Just nu sitter jag och hungrar ihjäl medans jag fryser ihjäl. Vilket betyder att ifall jag dör nu är orsaken okänd .. Äsch, ska sätta mig med plugget och vänta på att mamma och pappa ska komma hem och göra mat, vilket kan dröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0