Julia: Tovebulle

Som från sommar till vinter förändrades flickan från att vara en regnbåge till något slags mulet moln. GUD vad jag lyckas få ett bra "första intryck" på vännen min. Men det är inte så jag menar.
Som om hon var blind öppnade hon garderoben för att ta ut något som kändes som ett par byxor som lika gärna kunde varit en tröja men ändå sätter hon dem på benen. Rosa,blå,grön,lila,gul eller turkos? Någon slags blandning. Men nu har hon börjat chilla ner med det där, vilket är rätt tråkigt. Men hon är alltid lika fin ändå. På fritiden brukar hon spela innebandy och fotboll, och blåsa några toner ur sin älskade saxofon! Hon har en uuurgullig pojkvän som är uuurgullig vilket man lätt kan bli avundsjuk på. när det tex handlar om vem som ska få den sista godisen i en godispåse så får alltid Tove först. Jag menar vem vill inte ha en sån till man?
Hon imponerar mig varje gång när hon förstår någonting som jag aldrig skulle förstå än om jag skulle ha google inbyggd i min hjärna.

Ifall ni hoppade hit för att ni inte orkade läst det där uppe, så är här allt ni behöver veta om henne:

  • Tove Åström heter tjejen
  • Såg ut som nån slags 3 åring från Irland,Tyskland,Kina och Spanien. (Någon slags blandning på klädstilen som dock inte ser likadan ut nu)
  • Bra på innebandy och fotboll
  • Har en uuurgullig pojkvän, vid namn Olov Mannberg
  • Gillar godis/kakor/chips/glass .. jaa ni fattar.
  • 16 bast
  • Hon går SPID (storhets) hon tror inte, hon vet. Hon är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0