Julia: Från och med nu kommer mina Torsdagar vara den värsta dagen i veckan

Denna dag kommer vara otroligt lång. Lika lång som alla andra Torsdagar kommer att vara här framöver. Börjar halv 9 med idrott i en timme, sen stressa iväg för att ha Omvårnad. Lunch, Hål, matte, hål, svenska, slutar 16.00. Snabbt hem för att äta och dra vidare för att spela match klockan 18.00.

Idag, just idag hade jag önskat att det hade varit.. (kom inte på någon dag, för vi slutar inte tidigt någon dag..) Bara fått komma hem och ta det lugnt. Är helt slut efter veckan ,som jag inte ens har tränat eller knappt gjort någonting. Inte ens cyklat/gått till skolan eftersom jag har pappas busskort nu när han är borta. Men snart är allt tillbaka på vanlig bana igen. Hoppas det är vad som saknas.



Sitter och lyssnar på sån där musik som får mig att tänka på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0