Gästbloggning: By Kimmelim

Ehmmm chacha bloggen! kimmelim här, tänkte försöka höja statusen på den här bloggen lite. Idag så vaknade jag kl 10 och då ropade mamma att jag var tvungen att äta frukost, HALLÅ? det är ett fritt land och jag måste tänka på mina kurvor så det blev ingen frukost för mig. Skulle på match sen, tryckte i mig lite chips och tog en cola och drog till schtaaaan. Matchen blev helt underbar och vi vann med 8-3! yeeeeeyyy för mitt lag typ! Efter matchen kom det mest otrevliga idag, jag var tvungen att vara i omklädningsrummet med 20 st illa luktande killar YOUUUK!!!! bland det värsta jag har sett typ baah. Sen drog jag vidare till jullz och vi var smala som vanligt och åt LITE för mycket av det goda som inte får nämnas här. Sitter här nu nästan klar för sängen, har tagit bort allt smink, bara lite mascara som kliar i ögat som inte gått bort men så kan det vara ibland. Nae nu blir det att skalla kudden men jag uppdaterar kanske 2013? PUSSPUSS SÖTNOSAR! pil tre på er alla liksom! 


hejhej <33


Kommentarer
Postat av: mc

hahahahhaha...

kim tänk på din hockeyframtid,de där med chipsen osv..

2011-02-21 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0