Julia: Tove, jag behöver ju dig, även när det inte gäller att cykla, eller läxan, att få en kaka eller att knyta skorna, love u



Sov hos Kim inatt. Krigade mot både min och hans vilja att ligga kvar i sängen och ta nio bussen. Till slut tog vi oss upp iallafall.
Vi började med Excel idag på datakunskapen. Uuusch, vad datakunskap är TRÅKIGT, skulle kunna lägga till 3 timmars matte istället för den där onödiga/dryga/tråkiga timmen som de flesta i VOC1a ändå bara sitter på facebook, tror dock inte vi är ensamma om det.

Efter skolan satt två små(korta) tomtar och väntade på en bänk. Okej, det där lät bättre än vad det egentligen var, menar Kim och Olov .. Hittade en jacka som blev dagens kärlek som jag knappt ska behålla (tror jag). Kan visa imorgon!



Ikväll blir det att sätta tändstickor för att hålla upp ögonen på domarutbildningen. Men ett stort + är att jag äntligen får träffa min saknade Tove.
Ni tjejer i klassen får ha det toppen ikväll. Ni får ha (försöka) det kung utan mig♥.

Skulle egentligen blogga på skolan hade jag tänkt, men jag tror Karin misstänkte något när Lisa visade upp sitt face framför kameran. Eller okej .. Första steget är nog att veta vad blogga/blogg är för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0