tove: livet på botten verkar ju toppen

Sitter med en skål blåbärssoppa och tänkte försöka mig på endel plugg. Har engelskaprov imorgon, och avslutade just några av övningarna på datorn. Hoppas på det bästa för nu får det räcka med engelska. Tänkte sätta mig in i matten och franskan istället... hur som helst hade jag inte tänkt att dehär skulle bli en roman om mina läxor, egentligen hade jag ju tänkt skriva hur otroooooligt gott det är med crunchy i blåbärssoppan. Precis som att äta kakor. Borde nog försöka lära mig att det inte är nyttigt, fast jag intalar mig själv att det är bra tillsammans med blåbärssoppa. Okej måste sluta skriva nu. Blir en roman om blåbärssoppa istället. ÄLSKA BLÅBÄRSSOPPA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0