Julia: jag sjunger med än om jag bara vill stänga av och springa till grönsaksavdelningen på ica, för jag passar bland de röda tomaterna.





Träffade Julia och Matilda på stan idag, vilket var ett tag sen. Måste få erkänna att det är någonting jag verkligen saknar. Att vara med er, verkligen personer man bara prata på med och så underbara brudar. Än om vi är så långt ifrån varandra man kan komma så kommer jag aldrig sluta tycka om er.

Ikväll har jag och Kim tittat på en film som mamma gjorde om mig när jag var liten. Gud vad man kan skämas över en själv (och andra.. matilda, känn dig träffad) vi båda fick oss ett gott skratt. Imorgon ska jag kriga mig upp för att vara på ladan 11.00 och se pojken spela match!

Sitter och lyssnar på min älsta spellista på spotify. haha. Nästan lite pinsamt, typ låtar som spelades 2000/2001 och man kan sjunga med i varje mening. Vill inte ens nämna vilka låtar det är. ha ha.

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

julia ♥ amy diamond



(pinsamt att min syster lyssnar på henne på högsta volym nu, och jag faktiskt kan texten...)

2011-02-05 @ 22:58:55
URL: http://enbartmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-02-16 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0