Julia: Någon som känner sig speciell? känd? gjort något för allmänheten? Är just DU den rätte för min intervju på svenskan..?




Så långt mitt finger kunde nå kladdade jag på Strawberry Body Butter under gipset för att inte bli mer äcklad än vad jag redan var. Mitt gips trivs inte runt min arm och därför straffas jag, torrare hud har jag inte känt. Tog en tidigare buss hem för att få smörja in mina händer än att träffa Kim. Men nu mår jag bättre än på länge! Eller mina händer ..

Eftersom min mamma och pappa inte är hemma så lämnade de en tallrik lax till mig (Var nog bäst så, jag vid spisen=inget morsan litar på ..) Lax är verkligen min favorit och vi äter det rätt ofta, kanske är det laxen som gör mattebetygen? Isåfall tror jag inte på att man blir smart av fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0