Julia: Blåser för mål, dömmer för mål, skriker för mål, vifta armar för mål. MÅL!!



Vi som just skulle fira 1 årsdag med lite nya Håkan låtar. Ett steg fel i kärleken så är det över. Trampade alltså på mina älsklingshörlurar när jag skulle (för en gångs skull) dra upp rullgardinerna. Jag måste ha sätt ut som ett litet barn som inte fått sin guldpeng till veckopeng när jag tog upp dem för att titta, fälla några tårar för både mig och min egen ekonomi som tvingas betala nya..

Kändes enormt jobbigt att stiga upp imorse för att befinna sig klockan nio på Edda för att gå igenom hur man dömmer bort mål och dömmer mål .. och en hel del till. Var det kanske värt två cola och fika? - Nej, men med mina och Sofies framtidsplaner så ska vi lyckas med det här med att dömma matcher. Dom sa att 7 år tog det att bli en BRA domare, om man inte redan är BRA. Meeeen vilken tur för mig och soffan då, så bra som vi är kommer detta gå undan. Kolla tv:n om 2 år. Vi dömmer de matchen vi hinner med! Eller...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Inga problem vi dömer eliten!

2011-02-12 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0