tove: hur man nu lyckas?

Jullangullan... hur tänkte du där egentligen. Var väl onödigt, visste väl att det skulle hända något illa den första skridskolektionen när jag inte var med så du kunde bromsa in i mig istället för att trilla...

Hur som helst, jobbar på att bli en positivare människa så tänkte lista lite grejer som gjort min dag lite bättre, gett mig lite mer Mmm... i livet om man säger så.

- Det var hyfsat VARMT imorse. Eller jaa.. allt är väl relativt. Men bor man i Skellefteå så får man ta och vara nöjd om det inte är -20 när man vaknar på morgonen i Januari.

- Gjort bort nationella. Resultatet får bli en senare fråga, just nu känns det bara grymt skönt att ha det bortgjort. Och helt kasst gick det ju inte. Hoppas jag.

- Datakunskap låg sist på schemat, vet inte vad som hade hänt som fått läraren på så bra humör, men hon tyckte i alla fall att vi kunde få skippa lektionen och sluta en timme tidigare än vanligt. Tack gud♥ och christina kanske

- Inga läxor som måste göras för första gången på länge. Ingenting som måste göras på heela kvällen. Huur skönt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0