Julia: Vad ska vi spela om? En kaka? Nae, sluta tro att det är dina kakor, de är mina

Okej, där dog bloggen ett tag. Inte meningen att det skulle bli så, men jag försökte nån gång per dag att blogga. Direkt jag blev klar med ett inlägg tog jag bort det, vet inte varför men kände att jag bara inte klarade av att läsa det jag själv hade gjort.

Idag är det alltså första dagen på sportlovet. Mitt lov började med att jag vaknade upp vid världensbästa efter en lång natt. Vilket jag behövde efter att gårdagen spenderades på isen på Sörböleskolan med ett x-antal för bra spelare (hockeyspelare) och ett x-antal.. jaa inte lika bra spelare. Vi var drygt 17 st, KALASKUL!!
Tove befinner sig för tillfället i fjällen och vet dock inte om hon har tillgång till någon dator = ingen bloggning för hennes del.


En bild från nyårs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0