tove: Jullebulle

Okej, då kör vi igång bloggen med en liten presentation. Men varför skriva om sig själv? Ska istället skriva om Julia, känner henne så bra så det blir ungefär som att skriva om sig själv ändå så.


Julia är en flicka på 16 år, lilltjejen brukar jag kalla henne eftersom att hon faktiskt är yngre än mig. Hon går VOC1A på balderskolan, omvårdnads alltså. Det är mycket wain om läxor från hennes sida sen vi började gymnasiet, men eftersom att jag är en bra vän så låter jag henne klaga utan att säga emot.
På fritiden spelar hon innebandy, pluggar (antagligen, hon går ju omvårdnads??), är med sin pojkvän Kimpan, spelar Robot Unicorn Attack på facebook eller är med sina vänner. Hon ligger etta på Unicorn-listan på facebook bland sina vänner.
Hon har lockigt hår, men det är inget hon vill att folk ska veta. Så räkna med att se bilder på henne i platt hår här på bloggen framöver. Justja, hon är dessutom en väldigt hängiven bloggare som gett löften om en hel del videobloggar i framtiden. Det ser vi fram emot!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0