Julia: Vi träffades liksom på chans, på nått sätt ramla vi in i varann, och tänk att något jag alltid trott skulle vara så svårt va så lätt.




Gillar inte den här dagen alls ... Vaknade tidigt och kunde inte somna om. Hade ingen god mat=blir inte mycket till mat när det är jag står för matlagningen. Vilket gjorde att matchen gick piss. Just nu skulle jag bara vilja gå och se hockey med pojken, men med mina läxor så blir det att plugga kvällen lång. Får stå för mitt val, OP. Varför valde jag inte bygg? Dom verkar chilla sig igenom de 3 åren ...

Innan jag somnar ska jag tvinga Kim (vare sig han vill eller inte) att se Hannah Montana the movie mig mig.


Kommentarer
Postat av: enbartmoa

du valde op eftersom du visste vilka toppenbrudar du skulle hitta i voc1a;)

2011-01-22 @ 23:49:50
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0