Julia: Moatoa,Lisafisa,Emelie... nae där tog det stopp.

Usch, så fruktansvärt kallt det är ute. Frågan är varför jag bor här? - Joo, för att jag har en mamma och pappa som alla andra och därför inte får välja någonting själv. Frågan är bara den att, hur kan min mamma och pappa vilja bo här? Jag menar just nu när det är som kallast åker dom iväg, långt bort, alldelsen för långt bort, och får jag följa? Nej, självklart inte. 3 veckor på egna ben. Vad tror dom om mig egentligen? Mitt MVG i hk har dom inte förstått att det var en lögn. Har bara en sak att säga: Prisa gud för nudlarna!


Om det kunde vara en sådan dag imorgon..


Kommentarer
Postat av: J 2

så sjukt äcklig bild:(

men vad säger du, ska vi lämna allt och dra till nått varmare land istället? typ imorgon?

2011-01-21 @ 00:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0