Julia: Moa: Jag har bara läst allt en gång, bara en gång när det är 353225 sidor och själv försöker man ta sig igenom en sida..



Borttappad minneskort till min kamera. Hittelön - en glad julia + massa bilder på bloggen.

Har försökt mig på att plugga nu i några timmar sen jag kom hem från skolan. Hur det har gått är en annan femma.
Att sitta och klämma i sig ett x-antal chokladbollar är mycket roligare. Livet är för kort för att göra saker som är tråkigt, därför, gör saker som är roligt? Sant? 1-0 till mig. Tror jag skulle få besök av Julia ikväll, som skulle vara peeerfekt så här i min ensamhet. Nog för att jag tror att det inte kommer bli av men. 
Idag har vi fått veta att vi har gjort om schemat. buhu. Ifall jag får frågan "Är du nöjd?" så NEJ, jag är inte nöjd. Går mycket längre och ännu mer hål.


Har som sagt inget minneskort, men en bild på underbara vänner kan vara bättre än min läxbok.


Kommentarer
Postat av: erika

sv: HAHA bra förslag julia:$

2011-01-17 @ 22:31:24
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0