Julia: Ifall jag hade varit smart hade jag förstått mer än vad jag gör


Här sitter vi och tror att vi är någonting. Vi lyckas ju ganska bra↑. Vad finns det annars att roa sig med i 2 timmar i väntan på matteletionen med våran älskade lärare Helena!

Vi hade en fruktansvärd förmiddag idag med en evighetslektion i Omvårdnads. Tankarna snurrade mer än tekoppen på grönalund.

Får lika dåligt samvete varje gång jag skippar att fara och träna. Min anledning till att inte kunna fara spelar ingen roll. Än om jag inte kan vara med pga sjuk,skadad eller bara allmänt trött så kan jag ändå inte sluta tänka på det. Hoppas att min fot mår tillräckligt bra för att få träna på Torsdag. Gud, om du finns?


Kommentarer
Postat av: Idah

Rosa it is ;)

2011-01-19 @ 13:01:54
URL: http://idahnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0