Julia: gästbloggar'N Lisa!

Tjosan i trosan, Lisa Brettschneider Morén här!

Som alla kanske vet så går jag i Julias klass. Jag är allt som börjar på S: snällast, snyggast, smartast och sexigast, ja ni kanske fattar!
Men nu till våran hädelserika dag, som bestått av tråkiga lektioner och två timmars hål.... kul... NOOOOT! Och som ni kanske förstår spenderade Julia den mesta tiden på robot unicorn attack. Inte cool! Vi andra dunkade musik på högsta nivå!
aja...

Efter skolan gick vi och käka på Subban, vi fick även sällskap av finaste mikkiiiiiipiii! Men nu ska vi gangstra oss in i mattevärldens land...

Harehooooooooooooj!



btw: jag känner stark ironi i detta blogginlägg, men de bjuder jag på, jag är ju som alla andra, tyvärr...

Kommentarer
Postat av: lisaaa

jag är INTE som alla andra, menade jag..

2011-01-20 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0