tove: Dagens

Dagens datum: 2/2
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, gammal tshirt, olovs mjukiströja
Dagens frisyr: Nytvättat!! var på tiden
Dagens smink: inget
Dagens låt: Jag vet vem jag är när jag är hos dig - Melissa Horn
Dagens planer: Öööhh.... sova? se ännu en film? sova?
Dagens vill ha: innebandyträning
Dagens tråkigaste: Andra dagen hemma.. några dagar kvar..
Dagens roligaste: ISA. Skrattade så jag höll på kvävas.
Dagens pinsammaste: Jag är aldrig pinsam.
Dagens måste: inga måsten här inte!
Dagens köp: Inget
Dagens mående: Funkar. Ganska sliten men jobbar mig uppåt!
Dagens person: lillhanna♥

Kommentarer
Postat av: hanna

hihiih midsommar me dej tovis<3

2011-02-02 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0