Julia: Vars är lollorna på bilden ?


(saknas några från klassen på bilden..)
Blev att stanna hemma idag. Trodde faktiskt att jag skulle få åka till skolan idag. Istället har jag tagit nytt rekord på Unicorn, skickat in en anmälan till domarutbildningen och ätit lite nyponsoppa, som dock inte trivdes i magen. Jag mår som en 3åring på leoslekland. Suck konstigt.
Tråkigt att man saknar skolan, och klasskompisarna supermycket. Men imorgon blir det förhoppningsvis skola igen, tvekar på att överleva inne en dag till utan sällskap. Tänker även vara med på idrotten imorgon, vilket morsan icket kommer gå med på. Men jag känner mig som en rutten räka att inte få göra någonting, och speciellt nu när jag bara legat i sängen två dagar. Ska bli ändringar!

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

Saknar dig!!!!!!

2011-02-09 @ 17:02:20
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0