Julia: "vad ska det stå här kim?, hmm.. hockeypalt. Nae kim"

Blev en delikat middag a la kimpaboy = bränd palt som plus på det vatten till dricka! (fast kunde nog inte gjort det bättre själv..) Lyxmiddag strax innan vi gittade vidare till ladan för att se Skellefteå AIK - HV71, skön vinst 5 - 3. Vi hade ståplats eftersom min ekonomi inte höll för två sittplatser på några hundralappar, vi stod och skrek som två galningar och smälte lagomt in bland alla 98or, f12or samt p12or, julle gillar!
Har haft fullt upp idag därför har jag inte hunnit blogga ..
Anledningen till varför jag sitter uppe nu när jag egentligen borde ligga i sängen och snarka sött med pojken är att jag pluggar, eller försöker iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0