Julia: Snea fingrar kan ställa till det när det gäller rättstavning.


Satt och funderade på vad man kunde blogga om en sån här tråkig söndag när allt bara skiter sig, jag har försökt få tag i min bloggvän Tove för att dela några ord, men icket att hon ville prata med mig, eller så kanske hon inte har tid, får hoppas på det andra. Det är söndag och alla sitter vid datorn och kolla igenom alla bloggar i Skellefteå för att det finns inget bättre att göra. Därför läser ni detta.
Jag får tacka gudarna att vi har match idag, eller okej kanske de som håller i matcherna. Så att jag inte behöver sitta hemma hela dagen. Saknar innebandyn så mycket !!!!
Satt och kollade igenom lite bilder och hittade otroligt fina bilder på jag och Lisa ↓, vet inte om jag ska kalla oss snygga eller vad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0