Julia: Jag tycker inte dåligt om mig själv, jag är bara dålig ..

Jag vill bli bättre på att vara bra ..
Jag vill bli bättre på att se saker jag inte ser ..
Jag vill bli bättre på att vara en bra flickvän till världens bästa pojkvän ..
Jag vill bli bättre på att klara av saker själv ..
Jag vill bli bättre på att tro på sanningen ..
Jag vill bli bättre på att sluta skriva sånt här ..

Sånt här kan jag sitta och skriva i min dagbok, varför? Det vet jag inte, det är bara jag som läser. Jag kan väl lika gärna skriva "Jag är bäst på att vara bäst, jag är bäst på att dansa" ingen ska ju se det, mår bättre. Okej, ska dreev. Eller på ett sätt inte men ... Är du smart så fattar du, annars så, synd.


Kommentarer
Postat av: enbartmoa

julia, lilla gumman, du är toppenbra, nästan bäst! (tyvärr är det ju jag som är bäst, men du är en konkurrent till tronen!)

2011-02-02 @ 16:41:15
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0