Julia: Jag ska ta en titt under mina ögonlock nu

Jag har varit på praktik dom två senaste dagarna, praktik på Höken=döden. Men tur att jag hade Lisa, vi har torkat bajs, kiss, diarré, spya .. ops har tystnadsplickt, mer får ni inte veta.

Jag tog just bort mitt gips !!! Det måste varit bland de obehagligaste jag varit med om. Var tvungen rädda min hand (trodde den skulle lossna) med den andra handen. Nu når jag runt min arm/handled med tummen och lillfingret. På bilden nedan kanske min arm inte ser så smal ut egentligen he-he. Men nu kan jag äntligen få tvätta händerna, duscha utan att behöva en timme extra, duscha utan att behöva hålla upp armen med en påse runt om, kunna bära vantar, vilket kan vara skönt i kylan, sluta skämmas över att berätta för andra vad som hände, sluta skämmas i matsalen då alla glor, jaa helt enkelt leva som jag gjorde förr. Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch / mc

2011-02-26 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0