Julia: hatar när det är mitt fel, vilket det alltid är, du som är världens bästa

Var trött hela gårdagen. Kanske för att jag inte hade fått sova ut på hur länge som helst. Vilket gjorde att jag skrattade åt allting, och frågar mig själv idag vad jag hade för fel? Var iallafall med Kim och Olov, hälsade på Matilda och Emelia som var barnvakt åt två flickor som jag älskar se att skratta och leka. Blir så glad, vet inte varför, saknar att vara liten! Avslutade kvällen klockan 2 med en dusch som var efterlängtad.
Just nu sitter jag och blir äcklad av mig själv, för att jag lyckades spilla tacosås på mitt gips. Innan den sista februari kommer jag hunnit avlida för mögel.

Idag blir det att fara med Matilda och se Kims match klockan 4, som jag lovade honom, han kommer vara kung efter att ha tryckt en delikat lunch av mig! Sen ska jag försöka göra en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0