Julia: Dagen jag aldrig trodde skulle komma

Jag är kär. Blev det för drygt 20 minuter. Vilken lycka inom mig, har aldrig varit så här lycklig på riktigt länge. Älskar känslan, men det är jag nästan ensam om .. Har nämligen bestämt mig för att klippa mig (vet, gjorde det för en vecka sen), jag är så förälskad i frisyren så det går inte att beskriva. Har inte tänkt på det tidigare, men såg en bild på facebook, kärlek i första ögonkastet. Det återstår bara att dessa ska gå med på det:

  • Mamma - mammor har en del i det mesta..
  • Tove - som bara mååste gå med på det, inte ok för henne = inte ok för mig.
  • Kim - Men han börjar jag funderar på att skippa med överrenskommelsen till frillan, för ska han få bestämma blir jag övervuxen med hår som ett troll på 100 bast.

Bild får ni inte. Och inte hur det ser ut heller. Jag menar jag kan inte lägga in en bild på en okänd person utan lov. Man vet aldrig vilka som trappar in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0