Julia: Allt jag hittar är ett slut, står överallt, avslutas, slutar, det är slut, allt har ett slut, även en dag och natt


Det blev en sen kväll igår kväll, var hemma strax efter halv 1 från Moa där jag, Emelie, Matilda och Mika var. Åt en super god middag + massa annat gott. Det kändes som om mina fötter svullit upp hur mycket som helst när vi var ute och vandrade, som jag sa, converse i x-antal för många minus grader. Spelade sen spel och bara va, älskar sällskapet, bara tråkigt att inte Lisa och Fanny kunde vara med..
(bilderna är från moas blogg)



Nu har jag hjälp mamma och baka till ikväll när det ska vara lagfest för föräldrarna. Skulle få ett skorv för det! Eller okej ... jag hotade henne med "Hjälper jag dig ska jag HA ett skorv".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0