Julia: Alla ♥ - dag

Som alla andra år blir det 14 februari, vare sig man vill eller inte. Alla hjärtans dag, då alla är med den man älskar som mest, familj, pojkvän, vänner. Och som alla andra med pojkvän ska jag också vara med min, men han kommer inte förrän efter hans träning vid 8 ..
Valde mellan att fara till honom ikväll eller att fara till Fanny i klutmark med Moa, Matilda, Emelie och Lisa, men jag gjorde som Mika, svek vännerna för pojken. Men ni flickor kommer inte få slippa mig under dessa tre åren som snart bara är två. Ryktas om att det blir att bada och basta hos Matilda på fredagkväll, vilket jag hoppas blir av.

Hann träffa Kim efter skolan också, fick mitt halsband som jag velat ha i över två veckor. Han kanske var less på mitt tjat om att jag bara måste ha det fastän mig ekonomi inte håller ribban?
Hade tänkt ta bort hjärtarna (vilket går) men har inte riktigt bestämt hur jag ska göra ..



Självklart har jag skrapat ihop mina småmynt för att få ihop till en present till Kim också, kunde inte komma på något bättre, så imorgon blir det hockey för oss på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0