Julia: Converse, de skor som aldrig sviker!!!!!! bara i kyla ..


Och dääär gick tiden ut för mina skor att vara en del av mitt liv. Mina skor strejkade alltså idag när jag skulle dra upp dragkedjan. Fick gå in till stan med öppen sko och mina tår mådde som judarna själv under andra världskriget i våra norrlandsgrader på 31-.
Ikväll har jag inte så mycket till val när det gäller skor för att fara till Skelleftehamn för att spendera kvällen hos Moa med mina underbara brudar. Converse är allternativet, mina favoriter, de är bara så snygga. Jag har 5 st par som bara står och vänta på att få börja användas igen efter vintern, men nu, stoppa mig från att ha mina vita converse (nog för att de börjar bli svarta ..). Mamma har lyckas stoppa mig hittills från att trippa runt i dem i vinter, men nu har jag inget annat val?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0